That depressing moment when you wake up during the best part of your dream.

Haft en skön kväll, lyssnat på musik, gjort en massa, kollat på Hitch och planerat vad jag ska köpa till min lilla hund, eftersom hon fyller år om exakt en vecka, den 1a maj. Då blir hon 5 år. Fan vad tiden går fort, jag kommer ihåg första gången jag såg henne, då var hon ca 3 månader, om inte mindre. Gimmie är verkligen det bästa som någonsin har hänt mig, jag älskar henne så himla mycket. Ord kan inte förklara, ni som har/haft hund förstår nog, ni som inte haft det, ni kommer aldrig förstå förns ni har en. Inte på riktigt iallafall. Iallafall, så måste vi köpa något lite extra, det är ju 5 år! ;)
¨
Aja, nu är klockan kvart i två vilket är lite väl sent så jag ska ta och sova nu! Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback