They say penis size is related to shoe size. Which makes the fear of being raped by a clown that much scarier.

Kollar på tv med pappa, faaast han kan inte bestämma sig vad han vill kolla på så vi kollar på en massa olika filmer och pogram. Fast filmen han kollar på nu är en vad dom sämsta som finns, en skådespelare jag hatar är med. Han Stifler från American Pie. Han är med och jag tycker veeeeeeerkligen inte om honom.
¨
Amanda är hundvakt åt en chihuahua valp (det kanske jag har sagt?) som heter Porsche. Ja haha, som bilen. Lite konstigt namn men vem är jag att dömma? Min hund heter Gimmie (Egentligen Gimme Shelter) haha.. (okej faktiskt min faster som kom på namnet). Iallafall, han ska hem imorgon kväll och jag kommer sakna honom! Han är så mysig och allt! :(
¨
Aja, ska kolla på TV nu!


Sv; Tack så otroligt mycket :) antar att jag ska ta det positivt :) hoppas det inte blev för "känsligt" för dig att läsa, tänker ofta på det att "detta kanske hänt i någon av mina läsares liv" men försöker ändå att skriva lixom, heheh :) xx

2012-04-21 | 22:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback