THICK SOCKS: 1% To be warm. 1% To be comfortable. 98% To slide across floor like a freakin ninja!

¨
Sitter och väntar på att pappa ska komma hem, och han kommer inte hem förns om 20-30 minuter! Jag istter och spelar The Legend of Zelda: Skyward Sword på min Wii och jag måste vänta tills han kmmer hem innan jag kan köra mer för vi spelar tillsammans! Jag har precis klarat en jävligt svår boss som har tagit med veckor att klara och nu (efter att jag dödat ett monster som jag dödat 2 gånger innan, alltså inte lika kul som med bossen) så måste jag vänta! Och jag HATAR att vänta, jag har inget tålamod. Åh jag vill spelaaaa! Han kunde väll ha åkt bil till jobbet idag, neeeej han ska cykla! Aaaaaahhhh! Aja, vi hörs sen, ska spela liiiiiiiiiiite till innan han kommer hem.. hehe..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback