Trying to make your shoes squeak again so people don't think you farted...

Jag och mamma sitter och kollar på den nya serien Alcatraz, den var faktiskt rätt bra och nu klockan 22.10 är den nästa avsnitt. Dom kör tydligen 2 avsnitt på raken eftersom det är premiär eller nått. Så ska fortsätta kolla på det!
¨
Imorgon börjar jag halv 9 och så har jag förmodligen ute idrott :( Slutar inte förns halv 4 och då måste jag skynda mig hem eftersom Linda (mammas kusin) och hennes dotter Maya (japp, kommer ihåg namnet nu! :D) kommer komma hit eller till mormor och morfar vid 3! Det ska bli så kul o träffa Maya, Linda med såklart men henne har jag träffat förut.
¨
Aja, ska kolla på nyheterna nu som är innan nästa avsnitt så hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback