When I go to bed, half the time I'm not really sleeping. I'm usually lying there making up scenarios in my head.

Ledsen för att jag inte bloggat idag men har haft fullt upp! Först hemma hos farmor från ca 14.00 - 17.00 och åt som ini helvete, jag kunde inte äta mer haha, sedan hemma en liten stund, sen gick jag och pappa hem till mamma och fikade typ tills kanske halv 8. Och efter det: kollat på Harry Potter! Har faktiskt sett 2 HP filmer idag, och så en igår, och en imorgon.
¨
Och så nu på kvällen (eller ja, natten) så funderar jag på om jag ska sitta uppe till 02.00 för att kolla på ett avsnitt av iCarly. Jag har aldrig sett den showen förut faktiskt, eftersom jag inte kollar på Nickelodeon men inatt så kommer faktiskt ett helt nytt avsnitt ut och One Direction är med! Måste ju nästan kolla haha..? ;)
Aja, ska nog faktiskt ta och kolla så jag måste hitta på nått att göra i en timme, men iallafall godnatt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback