When you hit your hip on a counter and you feel like you just got shot.

Ledsen att jag inte bloggat på ett par dagar, men ärligt talat så har jag ingen lust längre. Jag har öppnat ''nytt inlägg'' ca 3 gånger under dessa dagar jag inte skrivit men jag  har stängt ner dom igen. Jag är rätt så trött på allt just nu, och för stunden känner jag mig.. annorlunda. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, men jag kommer nog att ta en paus. Inte särskilt lång, jag brukar alltid vilja skriva igen när jag skriver att jag ska ha en paus.
¨
Iallafall - har ingen aning om hur länge, men jag ska ha en bloggpaus då jag inte har lust att skriva längre. Inget roligt händer.. Lite deprimerad? Jo, ja en aning. Vi hörs när vi hörs! Hoppas bara att det inte blir allt för länge.
¨
Adios!
¨
Ps. Hoppas allas Nationella i Engelska idag gick bra! Det gjorde mitt iallafall! :)


Gillar du Vampire Diaries? Kika gärna våran blogg: http://vampirediariesblog.webblogg.se :)



MVH / Vampire Diaries Blog

2012-05-03 | 17:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback