Whenever I kill a spider or any type of bug I always think its family and friends are goin to come after me for revenge.

Okej, denna dag har inte börjat bra. Inatt när jag skulle kolla på KCA så hittade jag en skit bra livestream men sedan slutar den funka och hittar ingen bättre för nick.com's var bara för USA. Så vid tre gav jag upp och gick o la mig. Jag får kolla på tv sedan, halv 5 imorgon på Nickelodeon skulle det vara. Även om jag är hemma hos pappa imorgon ska jag komma hit och kolla. Pappa har inte Nickelodeon men det har mamma!
¨
Det var dock inte den enda anledningen till att min dag har börjat dåligt, men det har jag ingen lust att berätta om.
¨
Nu så ska jag packa and that shit men först ska jag ta och käka, håller på o svälter haha! Hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback