----

Kom inte på någon rubrik haha.. Någon som såg OS avslutning cermonin? :D One Directio var as braaaaa! Bäst av alla! Fast dom sjöng inte hela låten :( Men jag kollade bara på dom sedan orkade jag inte mer för det var tråkigt, så kollade på en film som var okej. Kommer inte ihåg namnet. 
¨
Idag har varit en vanlig söndag, så har inte så mycket att berätta förutom att idag provade jag på något jag aldrig gjort förut! :D Jag använde en av mina nya ansikstmaskar, en själv värmande! Och när man använde de blev det verkligen varmt! Det var as coolt haha! Den här var rosa (någon frukt eller bär) och jag har en med choklad också! Men det var coolt att det faktiskt blev varmt, den var kall först sen efter typ 3 sek så blev den varmare och varmare tills den var gansa varm! Det var väldigt skönt! Fast den är bara varm i typ 2-3 minuter sen blir den kall och då ska man skölja bort den. Den torkar inte heller, som vanliga gör, den var ''kladdig'' hela tiden. 
¨
Nu ska jag iallafall snart sova för jag ska upp klockan 7 imorgon bitti! Har inte vaknat så tidigt sedan i början av sommarlovet. Jag, mamma och pappa ska nämnligen till Kolmården! :D Det ska bli jätte kul! ^^ Älskar Kolmården, och Terrarium eller vad det nu heter bredvid! Så vi ska åka vid 8 så vi är där 10 när dom öppnar och sedan ska vi vara där hela dagen, tills klockan 5 när dom stänger. Senast jag var i Kolmården var i 7an tror jag! Så typ 2 år..? Mer eller mindre. Då var jag där 2 gånger på en vecka haha.. 
¨
Aja, jag ska sova nu så jag orkar vakna! Godnatt! ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback