2 månader och 2 veckor!

Hallå där blåbär! Tänkte be om ursäkt för den dåliga bloggningen men ni kanske är trötta på att läsa det.. Har ju bara tid att blogga på nätterna hehe. Jag hoppas ni alla har det bra i skolan, jag har lite läxor och uppgifter och sådant redan men allt går finfint. Jag har väldigt bra sällskap på lektionerna och rasterna som gör allt roligare! :) Jag hoppas alla mina vänner gillar sina nya klasser och har hittat någon/några bra personer att vara med! Kom ihåg att inte haka upp er vid 1 eller 2, lär känna nya och fler! Jag har nu lärt mig att det kan vara väldigt bra och roligt att lära känna nya människor som man kan ha kul med! ;) 
¨
Känns som om jag hakat upp mig mycket vid skolan de senaste veckorna, eller senaste veckan och det kanske inte är det ni riktigt vill läsa om, ni kanske som jag är väldigt skoltrötta, men jag är ledsen, det är det största som pågår i mitt liv just nu. Hmm.. Något ej skolreleterat i mitt liv.. Jag var nere på stan med mamma idag! :) För att köpa skolgrejer haha... Nej ledsen ni får nöja er med lite skola i detta inlägg! 
¨
Jag skulle vääldigt gärna gå och hälsa på Stålfors denna vecka. Min gamla skola alltså. Jag saknar faktiskt lärarna.. Och allt med stålfors faktiskt, klassen och ja, allt. Hoppas någon vill följa med mig dit, vill inte gå själv...! Nä men jag drar nog med mig någon! Hoppas någon slutar tidigt på torsdagar och fredagar för det för jaaaag! :D 
¨
Aja, jag ska gå och måla naglarna och lägga fram kläder tills imorgon! Godnatt! ^^
¨
PS. Just ja, haha rubriken kanske ni undrar över? ;) Nej, det är inte att jag haft ett förhållande i 2 månader och 2 veckor utan det är så länge det är kvar tills min födelsedag haha! Ni som känner mig och läst bloggen länge vet att jag ääälskar att fylla år! Men det är ungefär så länge kvar, mer eller mindre! Längtar!!! ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback