2 veckor....

Har precis sett filmen The Ugly Truth för första gången :) En väldigt bra film! Ni har väll inte glömt att jag har en film tips - kategori? Har skrivit om filmen + 2 andra (nu idag, har fler!) där! :) Länk --> Hääääär!!!! Kolla där, såklart ser ni filmerna på sidan när jag nyss skrivit dom men det finns fler, älskar att kolla på film så jag skriver där så fort jag kommer ihåg! :)
¨
Iallafall, den har tagit slut och just nu är en extremt deprimerande film på (på TV); '*Sjöfartsnytt''. Ingen film om fiske haha, om nån man som gifter sig och får barn med en prostituerad och hon dör och han och barnet flyttar till en håla och usch, den är hemsk. Riktigt grå. Varför jag inte bytt kanal är för att just nu bloggar jag sedan ska jag på toa så orkar inte byta kanal, tyvärr så ser jag över skärmen haha.. Måste nog byta ändå, får huvudvärk snart...
¨
Imorgon händer något lite spännande: Jag ska ta 2 nya hål i örat, eller ja, vi ska chansa på att det finns tid! På Syster Toras! Nu blir det det andra örats tur att få nya hål, 2 denna gång! Så jag kommer ha totalt 5 hål, så länge. Ska ha runt 5 på båda.. 
¨
Aja, nu måste jag verkligen gå på toa! Godnatt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback