A few more hours..

Om ca 9 timmar sitter jag i skolan.. Om 9 timmar börjar jag officiellt första året på gymnasiet, första ring. Nervös - Check, exalterad - check, berg-och dalbana av känslor - check. Skönt iallafall att dom första 3-4 dagarna kommer man typ inte ha lektioner. Men ajg är väldigt nervös över att jag inte ens vet vilken klass jag kommer gå i, A, B eller vad man nu går i.. Jag vet ingenting. Men det kan man ju fråga någon. Aja, det löser sig.. Nu vill jag inte börja tänka läskiga tankar.. 
¨
För första gången på hela sommarlovet, och säkert innan det, ska jag gå och lägga mig klockan 12. Då får jag iallafall minst 7 timmars sömn. Och klockan är 12 om exakt 15 minuter så ska kolla allt jag behöver sedan bums i säng! Och med detta sagt, så säger jag godnatt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback