Andra dagen..

Bild på rinman på rinmans hemsida haha..
¨
Ärligt talat så är jag fortfarande rätt nervös.. över andra dagen. Jag vet inte alls vad vi ska göra, men det är mest att vara ensam eller tappa bort mig som gör mig nervös. Som tur är är vi bara i skolan 3 timmar imorgon..
¨
På torsdag börjar vi ha riktiga lektioner.. Jag tror vi börjar med Vård-och Omsorgs arbete vilket jag tycker låter väldigt intressant! Jag har 3 nya ämnen, Vård-och Omsorgsarbete, Naturkunskap och Medicin 1. Jag tycker alla 3 låter väldigt intressanta! På onsdag ska vi ta kort till våra passerkort.. Om ni inte vet vad det är så använder man det för att komma in i skolan. 
¨
Jag längtar iallafall väldigt mycket tills om några månader, då man vant sig vid skolan, börjar hitta, och börjar lära känna klassen och man vet vilka man ska vara med utan att vara rädd för att vara ensam. Det längtar jag verkligen efter. Gör inte ni? När man börjar känna sig lite mer hemma. Ni vet nog vad jag menar, även fast ni kanske redan har kompisar i klassen.
¨
Okej, nu ska jag fixa klart min väska och allt sedan kolla lite på TV eller hålla på med datan sedan bums i säng! Börjar kl.10 imorgon! :) Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback