Ansiktsmask

Jag provade en av ansiktsmaskarna jag köpte på Dollar Store, det var någon som var gjord av lera från Döda Havet! Låter rätt coolt va haha? Men den funkade faktiskt väldigt bra måste jag säga, min hy i ansiktet är väldigt len och mjuk. Allt det torra i mitt ansikte är helt borta! Jag måste börja ta hand om min hy igen.. Så alla finnar (okej, det där låter lite som om jag har en massa finnar, det har jag inte, men har några) och all torrhet försvinner. Jag gjorde det förut och då hade jag typ inga finnar men sedan slutade jag, kommer inte ihåg varför.. Även min hy på bröstkorgen är torr men man kan ju ha nästan alla anisktrengörings grejer där med. 
¨
Det är några grejer jag ska skärpa mig med nu när jag börjar gymnasiet, och detta är en grej! :) Hihi, kan inte sluta röra mitt ansikte nu ^^ Det är så lent! 
¨
Okidoki, nu ska jag kolla på 2 ½ men sedan vet jag ej, men imorgon ska jag inte göra någonting! Dock måste jag vakna vid 12, men jag kan ligga och slappa i sängen hur länge jag vill! :D Godnatt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback