Äntligen! :)

Nu är äntligen bilderna från Kolmården & Tropicarium uppe på bloggen! Vet inte om jag ska lägga upp dom på facebook också.. Men det kan jag göra imorgon... Skulle vilja lägga upp alla bilderna någonstans, men det är 309 st så det är lite väl mycket + min dator och facebook hackar och lägger av hela tiden så jag skulle bara flippa ut när (när inte om!) det skulle lägga av medans jag laddar upp bilderna! 
¨
Det var många djur jag inte la upp bilder på, om t.ex bilden inte blev så jätte bra eller om jag känner att djuret på bilden inte var särskilt intressant! Men kolmårdens hemsida har ni HÄÄÄR och Tropicariums hemsida har ni HÄÄR så om det är något ni undrar över gå in där eller fråga mig! :) Jag hade iallafall väldigt kul på både kolmården och tropicarium, så är ni på kolmården får ni inte missa delfinshowen, sälshowen eller tigrarna! Och Tropicarium måste ni definitivt gå in till! Om ni undrar vart det är så är det precis bredvid parkeringen! Jag lovar att ni kommer se det! ;) 
¨
Okej, ska upp vid 10 imorgon så kanske ska ta och sova! Usch skolan börjar om 2 dagar....! 
¨
Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback