Awesome!

Har haft en helt awesome dag! Sett så mycket djur, delfin showen, säl showen, ungar (djur ungar haha), hajar, stingrockor (har ''klappat'' flera stingrockor idag!), apor som hoppat upp på våran väska, ormar, ja allt möjligt! Jag har tagit många bilder (ni ska bara se dom jag tog på tigrarna, dom var 1 meter ifrån mig!) så ska rensa och lägga in på datan imorgon, så ska ni få se några av dom! :) 
¨
Kom iallafall hem runt 8 och efter det så tog vi det bara lugnt och åt, jag halv sov lite, och kollade på TV. Jag och mamma var hur trötta som helst när vi kom hem! Sen för ca 2 timmar sedan satte jag på Lejonkungen 2 och har nyss sett klart den, så nu ska jag, jaa, jag vet inte klockan är bara 00 och jag ska inte göra något imorgon, får se om jag kanske åker till landet förresten.. Men annars ska jag inte göra något så kommer ställa klockan på 11 men kan då halv sova och lata mig i sängen någon timme! ;) Kanse kollar på en till film? Vi får se, godnatt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback