Bilder kommer ikväll!

Har alla bilder från Kolmården finns nu på min data, så jag ska lägga upp några av dom (haha det var 309 bilder..) här på bloggen ikväll! :) Tänkte lägga upp några av bilderna på facebook men såklart så kraschade min dator.. Iallafall, kan inte lägga upp bilderna nu, så dom kommer ikväll/inatt! 
¨
Sedan imorgon måste jag upp vid 10.. Ska äta lunch hos mormor och morfar sedan ska vi ut till landet! Förmodligen jag, mormor, Lovisa och morfar, kaaanske Robert! Så jag kommer inte kunna blogga förns på fredag! Måste ju passa på att sova på landet så länge jag kan nu eftersom skolan börjar om sex dagar! Usch.. 
¨
Okej, ska fortsätta kolla på The Big Bang Theory nu, hörs ikväll! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback