Bra dag!

Jag har varit väldigt flitig idag! :D Efter senaste inlägget (ej födelsedags inläggen) så hade jag väldigt tråkigt så jag och mamma gick hem till Leila, min mammas bästa vän, för hennes bror och hans fru har skaffat en liten tax valp! Dom har alltid haft taxar, 2 st, Lukas och Börje men för några månader sedan dog Lukas (han blev ca 12-13 år och Börje som lever är 12-13 år ungefär) så dom har skaffat en ny liten tax - Linus! Han är bara 9 veckor och han var så söööt! Han var jätte liten med jätte stora öron och tassar! ^^ 
¨
Iallafall, vi var där någon timma (jag, mamma och pappa, vi träffade pappa på vägen dit) och sedan gick vi hem, jag o mamma till oss och pappa till sig, och efter det åt jag och mamma glass och mamma kollade på Dallas medans jag höll på med datan och småkollade, sedan kollade vi på TV och vid halv 11 så gick jag in i mitt rum och mamma gick och la sig, och så gjorde jag klart matten! :D Nu ligger jag t.o.m före! Matten just nu är väldigt enkel så det är roligt just nu! Snart blir det väll svårare.. Men jag kommer inte ha någon algebra alls! Vilket jag ääääälskar för jag hatar algebra! 
¨
Så, jag har haft en väldigt bra dag idag! :D Både under och efter skolan! Det är skönt med sånna här dagar :) 
Imorogn är det torsdag och jag börjar 09.45 (♥) och slutar runt halv 3 och jag tror att jag och Bea ska äta på McDonalds istället för i skolan för det var minestronesoppa och det är inte särksilt gott! Ska bli gott, jag älskar donken! ;) 
¨
Aja, ska lyssna klart på One DIrection skivan (på spotify) och sedan sova så godnatt! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback