Det mysiga halvåret kommer..

Sitter just nu och myser med datan och TVn i en nyinköpt filt (så jävla mysig och skön) och ett par nyinköpta mys strumpor, även dom mysiga och sköna! Lite tidigt kanske ni säger, hösten är inte riktigt här än, men jag har redan släppt sommaren, jag har insett att jag haft på mig mina sista shorts för iår och nu kommer hösten.  Snart även vintern! Är det bara jag som längtar efter hösten & vintern? Såklart inte efter kylan men höst och vinter är så mysiga och sköna. Jag älskar alla årstiderna, men det är något speciellt med detta halvår. Och julen! Åh vad jag längtar till julen. 
¨
Jag är faktiskt lite glad över att hösten och vintern kommer. Fast jag ser inte fram emot kylan och regnet. Det kan väll inte bara vara jag? :) Aja, nu ska jag mysa vidare! Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback