Dollar-$-Store.

¨
Såå vad är Dollar Store? Det var tydligen en liten affär som hade allt möjligt och såg nästan inget som kostade över 50 spänn. Hittade ganska mycket grejer faktiskt, Nagel filar för 3 för 10 och det var påsar med typ 5-6 st i, 5 ansiktsmaskar för 10 kr st, hårsnoddar för 10 kr och en massa annat. Jodå, det var en bra affär, jag gillade den! :D Ska faktiskt prova en av ansikstmaskarna idag eller imorgon! 
¨
Först var vi iallafall på IKEA och åt sedan på Erikslund där jag köpte ett par löpar skor. Har ju ute idrott när skolan börjar och jag vill väldigt gärna ha bra skor annars får jag ont i ryggen. 
¨
Okej, just nu har jag lite huvudvärk så ska lägga mig i soffan och slappa, och kolla på TV. Hejdååå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback