Ear piercings!

¨
Idag har jag, som ni kan se på bilden, gjort 2 nya hål i örat! :) Så nu har jag totalt 5 st, bara 5 kvar! Jag vill ha 5 på varje öra. Jag vet redan exakt hur jag vill ha det, på vänster öra (har just nu 1 hål uppe och 1 nere) ska jag ha 2 till hål uppe och 1 hål till nere, på höger öra (har 3 hål nere) ska jag ha 2 hål uppe, sedan klart! :) Tror jag iallafall ;) Ni fattar vad jag menar med uppe och nere va? Nere = vid öronsnibban, som på bilden, uppe = vid brosket, där örat tar slut. Jobbigast och gör mest ont är tyvärr där uppe.. Och där ska jag göra totalt 4 till hål.. Vid öronsnibban gör inte alls ont länge. Jag har knappt ont nu och jag tog idag. Kan snurra på dom och allt utan problem. Men vill man vara fin, får man lida pin ;) 
¨
Okej, så idag har jag, förutom att tagit hål i öronen, ätit på subway! Det var länge sen! Jag älskar subway, tar alltid min favorit macka! Grillat kycklingbröst, parmesan oregano bröd, bara gurka och sallad, curry sås och salt och peppar! Sen tar jag nästan alltid en choklad cookie också! :) Love it! 
¨
Imorgon ska jag vakna vid 10 för 11 ska jag, mamma och pappa till IKEA och Erikslund, sedan One dollar Store. Och kanske något annat! :) Om ni undrar vad One Dollar Store är så kan jag inte helt riktigt svara på det än för jag vet inte själv haha! Berättar imorgon! :) 
¨
Natti natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback