Första dagen avklarad!

Då var första dagen på gymnasiet avklarad! :D Gud vad nervös jag var hela natten och morgonen! Men det gick faktiskt bra hela dagen, vet inte riktigt vad jag tycker om helheten av min klass men dom flesta verkar snälla! 4 killar går i min klass, jag trodde det skulle vara 1 eller 2! På lunchen satt jag med 4 tjejer - Beatrice, Lina, Michaela och Alexandra! Just ja, jag känner ingen i min klass, vet bara vem Ali är för han gick i min parallell klass i Björktorp och sedan en annan kille Karl hette han, honom har jag sett förut. Slutade iallafall vid 12 och nu är  klockan 2 och vid 4 ska jag vara med Qui och Michalea! :) 
¨
Okej, ska kolla på Ellen Show nu hejdååå! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback