Fredag! ♥

Äntligen är det fredag och efter skolan så är det helg! Går till 3 imorgon har jag för mig, börjar 08.30 iallafall. Det gör jag varje dag förurom onsdagar då jag börjar 9.
¨
Ledsen att jag inte bloggat sen i tisdags men har inte orkat. Har vait med Qui iallafall, tror det var i tisdags för igår mådde jag itne så bra eftersom jag har varit så stressad i ca 4 dagar så jag var utmattad så jag gick t.o.m och la mig klockan 10, så jäkla skönt. Nu idag är jag iallafall utvilad och det känns mycket bättre! :) Men ska sova halv 12 idag för kollar på P.S. I love you och den slutar då. 
¨
Hade lektioner idag och allt har gått fint! :) Har fått reda på att Naturvetenskap och NO är samma sak. Haha.. Jag visste att det var något liknande men det är ju typ nästan exakt samma sak.. 
¨
Okej sa kolla, sedan bums i säng! Ska cykla till skolan imorgon för första gången haha ;) Godnatt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback