'Have a happy period' Have a happy punch in the face.

Så idag har jag varit upptagen hela dagen! Var först på Ica Maxi med mamma och pappa för vi skulle äta tacos och då köpte jag lite skolgrejer också! Jag tror inte man får varken block, eller något förutom läroböcker, det är vad alla säger iallafall. Men nu har jag pennor, sudd och allt som behövs! :)
¨
Sedan var jag och mamma ute och gick för hon ville vara 100% säker på att jag gick en bra väg till Rinman ( -.- ) så vi gick dom 2 närmsta vägarna och från mamma tar det ca 6-7 minuter att gå! Om man går snabbt så tar det kanske 5 min! Från pappa tar det ca 10 min längre att gå så det är inte alls så farligt! Cykla kan man ju också göra, men jag ska gå första dagen iallafall. Sen nu på kvällen har vi ätit tacos och kollat på film! Bolt och Old Dogs, båda gick på TVn och dom är bra! 
¨
Nu ska jag borsta tänderna och sedan sitta vid datan lite, hon är ju bara 23.25! Godnatt! 
¨
Just ja! VIKTIG FRÅGA! Vet ni hur man kan få en sådan där nedräknar grej till bloggen? Skulle vääldigt gärna vilja ha en! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback