Hemma!

Nu har jag kommit hem från landet! Jag har haft det väldigt skönt, med bara mormor, morfar och Saga. Ingen kusin eller någon annan, bara mina morföräldrar som låtit mig vara ifred. Jag älskar att min mormor och morfar har ett land dit jag kan åka ut när jag vill och stanna hur länge jag vill. 
¨
Iallafall, idag kom jag hem vid halv 10 för mormor skulle tvätta vid 10 och då passade jag på att åka hem, hur skönt det än är där ute räcker det att stanna runt 2-3 dagar, och nu ska jag duscha för man känner sig alltid lite smutsig efter landet. Tror jag ska bada förresten.. Och ha på mig en av mina ansikstmaskar, jag är ändå ensam hemma för mamma slutar 4 så jag kan ockupera hela badrummet i flera timmar! ;) 
¨
Okej, som jag lovade kommer även några bilder från Kolmården idag, och dom kommer under dagen eller inatt! Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback