Hola mis amigas!


Min nya profil bild på facebook :) Hatar mina naglar på bilden..... </3
¨
Onsdag idag, känns som torsdag.. Bara 2 dagar kvar i skolan för denna vecka :) Har haft en skön dag, även fast den sista lektionen är en 3 timmars lång lektion med Vård och Omsorg, så var det rätt skön dag. Haha vi fick lära oss att bädda sängar på rätt sätt.. 
¨
Så, har precis ätit och kollar på My name is Earl, men det är ett jätte gammalt avsnitt så ska byta kanal så fort jag bloggat klart ;) 
¨
Så imorgon, torsdag (på lördag är det 1 September!) och jag börjar 09.45! ♥♥♥♥ Slutar runt halv 3 också så det kommer vara en bra dag förhoppningsvis :) Har matte men annars är det väll okej.. 
¨
Herråå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback