I really don't have time for people who don't find me hilarious.

har haft en jätte bra dag! :D Haft sköna lektioner, 4 st, och såklart så har jag sköna polare! ;D Har varit med Bea, Jennifer, Johanna, Melinda, Julia och Regina hela dagen, även såklart med resten av klassen också mycket men det är lite jobbigt att vara jätte många hela tiden men aa. Iallafall, som sagt skoldagen var skön!
¨
På väg hem hade jag jätte kul med Bea och Jennifer! :D Vi gick först till tågstationen men det var 1 timme kvar tills Beas tåg skulle komma så vi gick ner till McDonalds och åt glass, där träffade jag även Lidia och guuud vad jag har saknat henne! ♥  Iallafall sedan gick vi tillbaka till tågstationen, var där lite sedan skildes vi åt! Men vi hade jätte kul och pratade och skrattade och allt! :) Kanske inte låter så kul haha men det var det! 
¨
Nu är jag iaf lite trött så jag ska ta och kolla på TV och vänta på att Qui ska ringa mig! Byeee!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback