Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar..

Sitter och lyssnar på Markoolio haha ;) Jag orkar inte mer heter låten jag lyssnar på just nu! Kan känna igen mig väldigt mycket i låten, om man bara byter ut armén mot en annan sak.. Jag har alltid älskat Markoolio, jag var helt galen i honom när jag var liten! Han var min stora idol haha! Jag tycker fortfarnade att han är bra, inte alla låtar utan dom jag lyssnade mest på när jag var liten! Jag bytte alltid idol när jag var liten, men Markoolio fanns alltid där (visste ni att jag hade en Elvis tid? Jag lyssnade bara på elvis låtar haha, sen hade jag en Per Gessle tid också!) Ja, jag gillade många olika låtar när jag var liten! :) Jag älskar att hitta gamla CD skivor jag gjorde från mär jag var liten med alla mina dåvarande favoritlåtar, jag gillar fortfarande dom flesta! Beror nog mycket på nostalagi men dom är sköna! ;)
¨
Aja, ska fortsätta packa nu, tog en lite väl lång paus haha! Så jäkla tråkigt att packa..! Herrååå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback