Justin Bieber vs One Direction



¨
Vet ni vad jag hatar?! Alla dessa ''tävlingar'' mellan Justin Bieber och One Direction som Beliebers eller Directioners gör. Det pågår en just nu mellan dom, eller ja säkert flera men en stor just nu. Jag kan inte vara med i såna tävlingar. Jag älskar båda. Jag älskar båda lika mycket, vad jag än säger. Jag har stunder där jag tycker att 1D är bättre och sedan tvärtom, men jag älskar båda lika mycket.
¨
Men vet ni vad jag hatar ännu mer?! När någon säger att man inte kan vara både Directioner och Belieber. Bitches. Det kan man visste, jag är det. Och såna som säger att är man directioner så hatar man automatiskt beliebers och är man belieber så hatar man automatiskt directioners, det komiska är att det handlar inte om JB eller 1D då, utan själva fandomsen. Så jag är båda, ska jag hata mig själv då?! Nej. Jag tillhör båda familjerna, liksom många andra. Jag hatar dom som säger så. 
¨
Ni som inte är beliebers eller directioners eller har såna på Twitter, eller ja, har fandoms på twitter vet inte vad jag snackar om, inte helt, men ni som vet, ni fattar. Fast läs inte ens min blogg om du tycker som dom. Alltså hat grejerna. Då vill jag inte ha dig här, bye bye! 
¨
Är det en gala t.ex mtv music awards och 1D och JB är i samma katergori så röstar jag inte eller så gör jag varannan dag JB och varannan dag 1D haha.. 
¨
Okej, störde mig på det där men nu har jag fått ut det! Okej, så som sagt är du en av dom som säger att directioners och beliebers måste hata varandra, hatar jag dig. Känn dig hatad! Okej jag skojar, men jag hatar dig. Okej byeeee! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback