Kill 'em with kindness.

 Skjuut miiig, vet ni?! Först slutade jag 12.40 på tisdagar, sedan ändrade dom till 12.50 och nu?! 15.20. Så kul. Och vet ni vad?! Vet ni hur lång den lektionen är är?! Jag har Vård & Omsorg som är 3 timmar lång. EN ENDA lektion som är 3 TIMMAR lång! Uuuuuuuuusch. Döda mig....
¨
Aja, så dagen idag har varit rolig! :) Roliga lektioner har det varit! Och jag är så glaad över at vi har läxa till på fredag  på ord och jag kan dom redan! ^^ Hihi det flesta av er kan nog inte dom orden, inte någon av dom! ^^ Haha jag är så stolt över att jag kan dom! Farmakologi, Patologi, Remiss, Anatomi etc. etc! :) 
¨
Okej, jag tror jag ska till ÖB snart (blää, hatar ÖB, det luktar äckligt och är äckligt.) Men jag kommer få godis så jag ska med. Suck, vad gör jag inte för godis? Skulle förmodligen hoppa in i en främlings bil om han erbjöd mig godis........ BYYYEE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback