Kolmården.

¨
På måndag ska jag, mamma och pappa (och kaaaaanske Robert) till kolmården! :) Det sa bli riktigt roligt! :D Dom har gjort en ny grej, med en linbana i Safarin! Det låter skit coolt så ska åka det, plus linbanan som går runt alla andra ''bur djur''! Den har jag åkt förut men det var kul så ska göra det igen! Förhoppningsvis! Och så ska vi till Tropicarium, som ligger utanför kolmården. Synd att dom har stängt för vid vargarna :/ 
¨
VIsste ni att på Tropicarium så kan man för 2000 kr simma med hajarna? Och för 2900 kr simma med dom + mata dom? (För er som inte vet vad Tropicarium är så är det typ som kolmården men akvarie djur och terrarie djur och andra små djur). Jag skulle älska att simma med + mata hajarna.. Synd bara att det är så dyrt.. Men man kanske kan spara ihop något, när jag fyller får jag ju typ 1000 spänn och vid jul ännu mer.. Då är det ju tyå klart. Undrar om det är värt det bara.. Kanske ska ta mitt dykarcertifikat först..?  Helvete. Läste precis på deras hemisda (Här) att man måste vara 18 år + ha dykarcertifikat innan man får dyka.. Det är fan 2 år kvar.. Typiskt, Men jag ska ha ett dykarcertifikat innan jag fyller 18 så det är väll bara o vänta tills man blir 18. Tyyypiiiiskit. 
¨
Aja, det är iallafall väldigt roligt att få åka till Kolmården och Tropicarium även fast jag varit där 1000 gånger! ;)
¨
Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback