Mot Kolmården!

Tidsinställt inlägg!
¨
Nu sitter jag, mamma och pappa i bilen påväg mot Kolmården! Tar ca 2 timmar att åka har jag för mig och vi började (antagligen) åka runt kvart över 8! Vi ska vara där hela dagen tills klockan 5 för då stänger dom! Jag har med mig systemkameran också, så jag ska försöka lägga upp lite bilder imorogn! :)
¨
Vad jag ser mest fram emot är nog den nya linbanan som går igenom safarin! Vid något tillfälle är man bara 2,5 m över marken! Man är mellan 2,5 m och 20 m. Hoppas bara det inte är åska, risk för åska, hård vind eller hagelskur för då får man inte åka! 
¨
Anledningen till att jag har tidsinställda inlägg, (fler kommer under dagen) är för att jag hade väldigt tråkigt igår så gjorde några stycken haha x) Hörs ''på riktigt'' ikväll, och så på de tidsinställda inläggen! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback