Nightfall..

Har nyss kollat klart på Sagan om de 2 tornen. Jäkla 4 timmar lång film. Men den är bra, har sett den många gånger! Just nu vet jag inte vad jag ska kolla på.. Hade tänkt att kolla på Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren, men typ halva filmen hade gått när SOMD2T var slut. (Btw, hade ingen aning om att Jack Black var med i den), men kanske ska kolla på den ändå. Fast jag kommer förmodligen bara sitta med datan, vilket kanske inte gör mig så mycket.
¨
Idag har iallafall först min kära syster varit här hela dagen sedan vid 5 så gick hon hem och jag, pappa och Gimmie gick hem till mamma och åt kräftor! Vi kom hem vid lite över 11 och ja kollade klart på filmen. 
Imorgon kommer Amanda och äter här sedan ska jag på kvällen till mamma, för det är söndag och jag byter boende! 
¨
Nu ska jag kolla på TV och hålla på med datan så jag önskar eder alla en god natt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback