OMG JAG HATAR DET HÄR!!!

Omg jag hatar det här, jag hade fixat hela inlägget med Kolmården & ropicarium bilderna, allt var klart och så ville jag bara lägga till 1 enda bild innan jag skulle publicera det, och då.. DÅ KRASCHAR MIN DATA JÄVEL! Hela bara fastnade och började låta och min musik hackade och spelade om och om igen samma ord och jag var tvungen att stänga av den! Men ibland har inlägg sparats automatiskt när jag stängt av och det står att jag har 3 inlägg i itkastet men det är ju förfan tomt när man trycker på det!!!! VET NI HUR ARG JAG ÄR JUST NU för allt var perfekt men nej nej! Mitt liv hatar mig och ska självklart krascha och dö. Perfet. Jag orkar inte lägga upp bilderna nu för klockan är halv 2 och jag är trött. Ska upp halv tidigt också. Så bilder kommer på fredag. Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback