OS

Pappa sitter just nu och tittar på dam fotbollen i OS, Frankrike mot Kanada. Fast det är slut om ca 2 min, och det står 0-0. (Update: Okej, nu gjorde Kanada ett mål och vann, grattis Kanada!) Väldigt ointressant. Jag väntar iallafall på att klockan ska bli 4 så jag kan ge min hund mat, och så kommer mamma och ska fika (eller äta kanske det var..) här. 
¨
Så vad jag ska göra idag: Jag ska duscha, ha en ansiktsmask, måla om naglarna för jag har en väldigt tråkig färg (ljus lila) och så ska jag, tja, jag vet inte vad mer. Imorgon ska vi iallafall till landet, jag, pappa, Gimmie och mamma. Men vi ska inte sova där, bara va där under dagen. Och grilla. Vi åker mest ut dit för Gimmies skull, hon älskar att vara där ute! Hon får bada och vara ute hela tiden. En dröm! ;)
¨
Okej, nu ska jag gå och måla naglarna, hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback