Parken Zoo

Jag vet inte varför jag var så nervös imorse, jag har haft en rolig dag! Jag och Beatrice (en tjej i min klass), nervositeten har typ börjat släppa så vi sitter bredvid varandra på alla lektioner (vi är bara i ett klassrum och man har inga bestämda platser men alla sätter sig typ på samma ställe hela tiden) och man kan prata med hela klassen. T.ex idag hade vi någon tipspromenad runt i hela skolan och blev indelade i grupepr och jag var med Sofia L, Rasmus, en tjej vars namn jag inte riktigt kommer ihåg och Julia och det var inte alls pinsamt mellan oss! Vi kanske var tysta mycket men det är ju för att vi inte känner varandra men vi pratade iallafall! :) Jodå, jag börjar gilla min nya klass! Och min skola och mina lärare, allting är ganska skönt och bra just nu! :) Haha Ali tyckte min väska nya skolväska var fin, han sa det typ 2 gånger.. xd 
¨
Jag kan nästan namnen på alla, dom jag inte kan det är dom med lite annorlunda namn men det lär jag mig snart! Vi hade någon namnlek idag och vi ska ha det imorgon bitti, sedan så ska vi ta fotona till våra passerkort och vet ni vad vi ska göra efter det? Jo vi ska till Parken Zoo och kolla på djuren och lära känna varandra haha.. Inte mig emot jag älskar att kolla på djuren men ja, vi får se hur det går haha! 
¨
Jag hoppas alla mina vänner gillar sina nya klasser och att det går bra för dom, allihopa! :D Kommentera eller skicka gärna sms på hur det går för er, jag är nyfiken! ^^ Och självklart hoppas jag att det går bra för alla i skolan, inte bara mina vänner, utan alla som jag inte känner heller! ;) 
¨
Nej, nu ska jag slappa framför TVn, jag är utmattad! Somnade hemma hos Amanda haha.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback