Rinman

Skolan börjar om 1 vecka och 4 dagar.. Ärligt talat är jag lite nervös, men inte såå mycket.. Mest över att jag inte kommer känna någon, tror jag, har ju inte fått klasslistan än.. Jag kanske kommer känna någon, jag vet inte. Helt ärligt så hoppas jag att jag inte gör det. Så skönt o börja om. Man kan vara den man vill vara, utan att någon dömer en för att ''du har ändrats'' och sånt. Ingen som vet sånt du inte vill att dom ska veta, saker du gjort eller pinsamma saker etc. 
¨
Dock så vet jag att när dagen väl kommer så kommer jag vara extreeeemt nervös, över allt! Hår, kläder, att gå ensam, bästa vägen, efteråt, träffa alla, allt! Det är skönt om jag inte känner någon i klassen, men det skulle vara väääldigt skönt att ha någon att gå dit med! Och sitta med tills man skiljs åt när man går till klassrummet. Jäkla rinman ska ju börja vid 8.30 också.. St Eskil vid 11 och rekarne vid 13! Mycket skönare! Vem väljer 8.30?! Bläää. 
¨
Sedan en annan sak; Skulle väldigt gärna ha en klasslista innan vi börjar skolan. Ingen har fått det än.. Vet inte varför, jag trodde man fick det.. Man kanske får det dagen man börjar, av läraren eller något. För det är inte alls lång tid kvar innan vi börjar. 20 Augusti och det är 9 Augusti idag. 10 dagar... Vart har sommarlovet tagit vägen..? Känns som om det gått 2-3 veckor max, inte 2 månader. 
¨
Men jag vet att allt löser sig så nu ska jag sova! Godnatt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback