Skavlan!

Någon som såg Justin Bieber hos Skavlan idag? :D Såklart gjorde jag det (Kan inte fatta att jag ska se honom live om ca 8 månader!! ^^), jag sa att jag inte skulle det för jag hade redan sett det, men det var en ny så jag hade inte sett den så såklart kollade jag! Helt ärligt skulle jag nog ändå ha kollat fast jag redan sett det! ;) Pappa erkände äntligen att han sjunger bra! Och mamma skickade något sms om att han var bra, jag vet även att min mormor och morfar satt och kollade på det hemma haha! Mormor kommer säkert ringa mig imorgon och berätta vad hon tyckte! ;) 
¨
Så vad har ni gjort idag? :) Själv har jag varit hundvakt (är hundvakt) medans pappa var på någon motorcykel grej, vi har nämnligen Alice, min fasters hund, idag! Har haft henne sen igår och vi ska ha henne till imorgon. Jag sov typ till 11, låg i sängen tills 12, sedan har jag mest gosat med hundarna! :D Nu kollar vi på Sommarkrysset och väntar på att Iron Man 2 ska börja, vilket det gör om ca 5 min!
¨
Godnatt på er! ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback