Slappar.

Har nyligen kommit hem från 2 dagar på landet :) 1 natt, 2 dagar alltså! Och vi var rätt många denna gång! På dan, igår och idag, var det mormor, morfar, Jonas, Emma, Lovisa, Robert, Mats, mamma, pappa, Saga och jag! Och vi som sov där var mormor, morfar, Lovisa, jag, Robert och mamma. Men jag har verkligen haft det jätte kul! :D Robert har blivit mer som sitt gamla vanliga jag. Han har haft det lite jobbigt några år nu men nu börjar det äntligen släppa, och han börjar bli gladare och sig själv igen :) Det är verkligen roligt! 
¨
Just nu så är mamma hemma hos pappa och dricker kaffe, och jag ska egenltigen packa mina väskor eftersom jag ska till pappa idag men jag blaskade av mig lite snabbt precis efter att vi kom hem och jag har bara suttit i en morgonrock och trosor och hållt på med datan och bara tagit det lugnt haha! Men jag har ingen brådska så det är skönt :)
¨
Men jag tror nog jag ska börja packa lite smått nu, så det inte blir alldeles för sent! Ska nog klä på mig först...
¨
See you later, aligator! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback