Sov dags!

Ska bara skriva detta sedan ska jag faktiskt sova! :) Eller ska jag, klockan ät 11 kom jag precis på.. Men jag är så stressad hela tiden, jag behöver inte ens vara det men jag är det. Jag känner den hela tiden, jag är alldeles stressad över tider och skola. Skolan är nämnligen det enda som varit i mitt huvud dom senaste 3-4 dygnen och tider gör mig så stressad. Det känns bättre när jag väl är i skolan. Men jag har kommit på, tyvärr, att jag kommer ha det stressigt i 3 år nu och egentligen är jag så skoltrött så jag vill bara spy men jag kämpar.. Det är bara 3 år (suck) kvar.. 
¨
Ska iallafall upp 07.30 imorgon för ska duscha och så börjar jag 09.30. Måste komma ihåg att ta tid imorgon till skolan för jag har glömt bort att göra det. Aja, hoppas det blir en bra dag imorgon, Parken Zoo och korttagning är det som står på schemat, tills ca 14! 
¨
Godnatt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback