STBB..

Jag och Melissa (och Anton haha) i 5an tror jag det var :) Jag ser på min fläta, ni kan se lite av den, det blåa, att jag nyligen varit i Mallorca! ^^
¨
Sitter och chattar på facebook med Melissa, fast hon gick nyss och duschade.. Hon blev heelt chokad när hon kom på att vi känt varandra i 10 år haha. Jäkligt lång tid! Och jag har varit tacksam över att ha henne som min vän hela tiden! :) Bästa vänner har vi varit i sisådär, 8-9 år nu. En lärare som jobbade på ett fritis vi va på i lågstadiet, kom ihåg mig nu iår, som ''Sofia och Melissa'' haha. Ja, hon och jag, vi har varit med om mycket tillsammans! :) Min mamma brukade kalla oss för siamesiska tvillingar eftersom vi va tillsammans hela tiden! Jag är lite chokad måste jag säga, att hon ens orkat med mig i alla dessa år haha.. Jag är inte alltid den lättaste alltid att umgås med.. 
¨
Okej, nog med det sentimentala nu haha, jag funderar på om jag kanske ska köpa en Olympus Tough, en Vatten-, stöt-, slag- och köldtålig digital kamera. (Och för er som undrar, jaa jag hörde om den på Kissies blogg... Ja, jag läser Kissies blogg..). Det kan vara väldigt bra att ha, om den tar bra bilder! Jag och mamma reser u mycket och det är lite jobbigt att gå runt med en systemkamera, och sedan älskar jag att man kan fota under vatten! Vi brukar ibland åka ut och snorkla, eller åka till olika öar, och då är det perfekt! :D Får väll vänta tills Kissie kommer tillbaka från Spaninen och berättar om kameran..... Hihi..
¨
Okej hejdåå! Nu orkar jag inte blogga mer, godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback