Filmtips: The Notebook

¨
Handling:
Allie Hamilton och Noah Calhoun träffas en sommar och inleder en romans. När sommaren är slut tvingas de skiljas åt då Allie börjar på college i New York och Noah stannar kvar i Seabrook. Efter några år korsas deras vägar igen, och trots att flera år har gått och Allie är förlovad med en annan man, så kan de inte släppa taget om varandra.
¨
Mina tankar:
Ni som inte sett denna film, jag kan säga er, då har ni verkligen missat något! Det är en underbart bra film! Jag och min mamma såg den här om dan och vi grät floder kan jag säga haha! Den är väldigt rolig, bra och sorglig! I slutet gråter jag som ett litet barn, men jag gråter bara på slutet, innan så är hela filmen spännande och passionerad och väldigt bra helt enkelt! Jag älskar denna film! 
¨
Betyg:
5/5 stjärnor lätt!
¨
Skådespelare:
Ryan Gosling
Rachel McAdams
James Garner
Gena Rowlands
James Marsden
Sam Shepard
David Thornton
Joan Allen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback