Filmtips: The Ugly Truth

¨
Handling:
Abby Richter är en producent på ett morgonprogram. Hon söker alltid efter Mr. Perfekt men det slutar alltid med att hon blir en hopplös singel. Hon vaknar dock upp rejält när hennes chef parar ihop henne med Mike Chadway. En hårdhudad person som lovar att berätta hela sanningen om vad som får män och kvinnor att gå i gång.
¨
Mina tankar:
Jag gillade verkligen filmen, men dom som är lite känsliga mot prat om sex, och sådant som hör till, kan tycka att filmen är lite pinsam (jag kan säga att det var liite pinsamt att kolla med min pappa, tack och lov kollade han bara på början), men det är en väldigt bra film kan jag säga! Och personligen så älskar jag Gerard Butler!
¨
Betyg:
3.5/5 stjärnor :)
¨
Katherine Heigl
Gerard Butler
Eric Winter
Cheryl Hines
John Michael Higgins
Bree Turner
Kevin Connolly



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback