Tyler Oakley. - Konstigt inlägg. -

Har precis tittat på en massa videos av Tyler Oakley. Älskar honom. Lite överdriven ibland men det är okej. Älskar hans fangirling, det är precis så det är. Just ja, vet ni inte vem det är eller vet ni inte vad fangirling är, eller inte vet hur man gör det, du kommer inte gilla detta inlägg, but sorray I do not carey because I love him. Kind of.. Sometimes.. Vet ni inte vem Tyler är, är ni ingen fangirl över något kommer ni nog inte gilla honom, men är ni det så kan ni söka upp honom på youtube. 
¨
Anyhow, jag kom och tänka på att jag vill ha en gay bästa vän (kille). Jag vill ha det! Och alla tjejer som säger att det är elakt, och dom aldrig tänkt på det - bitch you are lying. Alla filmer där dom har gay BFFs hur kul ser det inte ut att vara?! Och Tyler Oakley skulle vara en perfekt gay BFF! Han är rolig och ja allt! Typ. Ja. Men ja, jag vill ha en gay (jag skriver gay, jag vet att det är både tjej och kill, men jag har ingen lust att skriva ''b-ordet'' för jag tycker det låter fel just nu. Men jag snackar om en kille som bästa vän, som är gay) bästa vän. Det känns bra bara. Ingen som är sådär överdrivet gay, och jobbig men typ som Tyler, mer eller mindre. 
¨
Okej, förlåt, detta inlägg är väääldigt awks, och konstigt men har kollat på Tylers videor i typ en halvtimme och hans talesätt sitter fast i min hjärna. Sorriii, men kolla upp honom, han är rolig, och förlåt till alla som kanske tycker detta inlägg är stötande, etc. etc. Godnaaaaatt!
¨
PS. Läs inte ens detta inlägg haha, det är konsigt, dåligt och bara blä, vet inte ens varför jag lägger upp det men det är mest för min skull. Okay bye again!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback