Wetopia

 Ett spel alla borde spela är Wetopia, det är helt gratis (det är ett facebook spel) och man spelar och skickar pengar och mat till behövande, t.ex afrika bara genom att spela. Det är helt gratis för dig. Det är tyvärr inget spel jag gillar, det är att man bygger hus och typ bygger en stad och ag tycer såna spel är as tråkiga men jag spelar lite då och då på Wetopia.
¨
Okej jag berättar urdåligt men kanske min polare och Ellen DeGeneres kan berätta bättre..
¨
¨
Fattar ni ingenting så sök på youtube eller fråga mig!
¨
Jag tycker iallafal att det är jätte bra för det hjälper andra människor och det enda du behöver göra är att spela ett spel! Så tycker alla borde prova det! LÄÄÄÄÄÄÄNK!!
¨
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback