Yayy :)

Ni vet ju hur jag då och då klagar över att jag inte har så många 1D noveller att läsa? Jag har bara 1 jag verkligen gillar och så 1 som är okej, men nu har jag hittat 2 st till! ^^  OneDirectionerNovell och ThatDreamStory!
¨
Dom flesta 1D noveller jag läser så är Niall huvudroll i, och det är dom jag gillar att läsa mest, mest eftersom han är min favorit, och 1 av de 2 jag läst länge och Thatdreamstory så är Niall huvudroll i men inte i OneDirectionerNovell! (I den andra jag läst länge så handlar det mest om Liam, men den är ine så bra längre..) Där så har Niall faktiskt inte så stor roll, inte än iallafall. Det handlar mest om Louis, Harry, Liam och så icke One Direction människor (haha). Zayn och Niall har inte stora roller alls typ, jag vet inte om det kommer ändras men det gör mig faktiskt inget för den är skit bra iallafall! Båda som jag länkat här är as bra! Såklart är dom som handlar om Niall bäst haha! ;) Men thatdreamstory kan väldigt mycket kunna bli en av mina favorit noveller! Den är väldigt bra! 
¨
Så läs dom gärna, dom är as bra läs också denna (Niall) och denna (Liam), de är de 2 jag läst länge. Läs även den förstas andra noveller också, dom är också as bra! :) OBS, tar ni bort i slutet där det står ''english'' på den andra (den om Liam) så kommer dialogerna vara på svenska om ni vill ha det!
¨
Vet ni bra noveller, gärna om One Direction (då helst Niall) eller Justin Bieber så kommentera gärna! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback