A guy threw a pen at a girl and yelled ''headshot'', the girl walked up to him and hit him in the face with a book and yelled ''facebook''.

Mina små trögisar! 
¨
Åh guud, vilken lång dag. Vaknade klockan 8, gick hemmifrån kvart i 9, var på vårcentralen halv 10, satt i en timme med mormor i väntrummet, var inne och tog tre provrör med blod, gick på tio minuter, gick hem till mormor och morfar och åt mat, direkt efter hem till Melissa ca kvart över 12, va med henne, hennes syskon och kusiner, runt halv 4 kom jessica och vi va hos melissa en liten stund, sedan gick vi hem hit och va här i någon timma sedan gick dom hem, då läste jag på bieber novellen, pappa kom hem från Patrik, gosade med gimmie, kolla på tv, läste ännu mer på bieber novellen och nu har jag äntligen läst ikapp, är på kapitel 219 och den är säkert långt ifrån slut. Guuud vad jag har läst den länge, orkade knappt mer.
¨
Seriöst, skit rolig dag fast så lång! Är helt slut. Fast kommer såklar inte sova än, kan stanna uppe hur länge jag vill idag för inget att göra imorgon!! Så skönt! Kanske ska sätta mig vid mitt nya skrivbord och spela sims?! :D Vi får seeeee, godnatt! ;)


Haha vilken lång dag du verkar haft! :P Jag älskar Justin Bieber och jag undrar vilken sida är det du läser den omtalade bieber novellen hahha? :P

2012-02-20 | 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback