A lot of wierd shit is going to happen when pigs fly.

Mår bättre än igår, men inte helt. Är fortfarande lite illamående och svettas som en gris bara för att frysa sen. Inte kul. Har matte prov imorgon så jag hoppas jag kan gå. Spanska prov på fredag, usch. Men längtar såå mycket tills på fredag! Efter skolan slutat alltså haha! Då är det nytt avsnitt av The Vampire Diaries och så är det loooov! I en vecka! Längtar som en galning. Och på lördag ska jag till IKEA med pappa och på fredg, just ja då fyller pappa, men vi ska fira honom på söndag. Huur ska jag hinna köpa något till pappa?! Hoppas jag kan på typ fredag efter skolan. Äsch, det ordnar sig alltid! :D
¨
Nu ska jag iallafall kolla på en film och slappna av lite. Måste äta upp mangon också, åh orkar inte skala den, det tar så lång tid och jag orkar inte stå upp länge.. Men måste äta den idag.
Bara ett problem, vilken tecknad film ska jag kolla på idag? (älskar att kolla på tecknade filmer, särskilt är jag är sjuk), igår kollade jag på Robin Hood så idag kanske Micke och Molle? Den är bra. Vi får se! Hej svejs!


vi har matteprovet v9 på torsdagen efter lovet men du kan göra det i morgon om du vill men det är typ bara 6 st som ska göra det imorgon :)

2012-02-15 | 15:29:29

http://www.modekungen.se/se/t-shirt-justin-by-mdkn-17172 något för dig?

2012-02-16 | 14:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback