A pretty girl is nothing if she has an ugly heart.

Är då hemma från skolan, igen. Mådde illa imorse men det har blivit liiiite bättre, fasst fortfarande svettas, varm, kall, lite yr. Jag vet inte vad det är för fel på mig. Mamma har ringt vårdcentralen och dom skulle ringa tillbaka kvart i två så vi får se om jag ska till doktorn idag eller nästa vecka. Jag hopppas verkligen att dom inte kommer ta något blodprov, fast det kommer dom säkert.. Nu måste väll mamma fatta att jag inte ljuger. Jag skulle aldrig låtsas vara sjuk om jag skulle till doktorn. Senast jag låtsades vara sjuk va för fan i sjuan. Men min mamma tror visst alltid att jag ljuger, bara för att min syster alltid gör det, och jag kanske har/hadde en tendens att göra det ibland, men det var länge sedan.
¨
Har iallafall inte kunnat somna om sedan klockan 10 så har kollat på det nya Vamire Diaries avsnittet ''All my children''. Det var skit bra! Damon börjar få sin mojo tillbaka (vilket jag inte riktigt gillar) och Stefan börjar bli gamla Stefan igen (vilket jag inte heller riktigt gillar). Elena vet inte vad hon ska göra, hon älskar båda. Det är ett enda stort drama alltihop. Men jag älskar det! Man vet aldrig vad som kommer hända. Och Alaric, stackars stackars Alaric.
¨
Okej, ska kolla på tv nu, hörs sen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback