A seafood diet is the best: Whenever you see food - eat it.

Melodifestivalen är ju bara ett skämt. Den enda bra låten var Sean Den Första Banan! Blev riktigt besviken på det. Ana Gina var iallafall en bra pogramledare, Sarah Dawn Finer också. Den tredje vet jag inte vem det är. Få se nästa gång om det är bra.
¨
Ska snart gå in i mitt rum och kanske kolla på serier eller spela sims. Kollar egentligen på filmen Music and Lyrics men den är inte särskilt bra. Rätt tråkig dag jag har haft idag. Imorgon och på måndag blir det att råplugga på svenska eftersom jag har nationella i svenska på tisdag och torsdag!!! Är rätt nervös, men jag tror det kommer gå bra :) Okidoki godnatt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback