Admit it, at least once you've Googled yourself.

Charlie St. Cloud var filmen jag och mamma kollade på. Den var lite skum.. Båe bra och dålig. Men Zac Efron's skådespeleri was flawless as usual! Finns det nått den killen inte är bra på..? Jag menar han kan sjunga, spela instrument, han spelar flera sporter, biffig som fan, snygg som fan och han kan skådespela! My kind of guy hahaha ;) Synd att inte JB är biffig eller kan skådespela :( Zac är lite bättre på allt, förutom att sjunga, det gör JB bättre...
¨
Just ja på tal om JB, vart är min parfyym? Jag har inte fått den än :( Fast jag har bara väntat 4-5 dagar och den skulle komma efter ca 10. Så måste vänta nååååågra dagar till! Sen kommer den! :D Längtar så myket, ska ha den i skolan dagen efter jag fått den! Så kommer alla få känna på hur gott den luktar!!! Jag kommer dö om den inte luktar gott.....
Okej, ska nog kolla serier nu! Har ju inte direkt någon tid för det är heeeeeeeelg!!!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback